11 Kasım 2015 Çarşamba

Okuyom Ben Yaa - Kitap Tavsiyesi

Geçen yazımda uzun sessizliğimin sebeplerinden kısaca bahsetmiştim; yüksek lisans, dikiş kursu, iş, ülke gündemi, ev vs. Bu yazımda da bloga yazmadığım o dönemde okuduğu kitaplardan bahsedeceğim. 


Yüksek lisans hocamın aynı zamanda roman yazdığını öğrenince merak ettim, hemen gittim ilk romanını aldım. Aşka tutunmak çok sürükleyiciydi, bir çırpıda okudum. Haliyle hemen gidip 2. kitabını da aldım. Onu da okudum bitirdim, tavsiye edebileceğim bir kitap. Yalnız iki kitabın tarzı birbirine benziyor, siz benim gibi art arda okumayın, araya başka tarzda bir kitap koyun bence. Bu arada benden duymuş olmayın Aşka Tutunmak'ın filmi de çekilecekmiş. Osman Sınav çekecekmiş, filmde de sanırım Haluk Bilginer oynayacakmış. Yalnız sakın nasıl olsa filmi çekilecekmiş diye kitabı okumamazlık yapmayın :) 




 Kitaplarımı alırken o ara kitapyurdu.com'da kampanya vardı, 60 TL alışveriş yapana şu meşhur yetişkinler için boyama kitabı sadece 5 TL idi. Ben de o zamana kadar tereddütle yaklaşmış olsam da (belli güçler bizleri oyalamak için böyle şeyleri piyasaya sürüyor olabilir mi acaba tarzı komplo teorilerini aklımdan geçiriyordum :D ) denemekten zarar gelmez diye bir tane de ben aldım. Johanna Basford'un Gizemli Orman kitabını aldım, birkaç sayfa boyadım sonra sıkıldım bıraktım :) 

Haydin sizlere iyi okumalar, ben de yeni blog yazıları hazırlayayım. Her ne kadar kış gelmiş olsa da daha yaz tatili değerlendirmemi yazıcam :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder