8 Kasım 2015 Pazar

Okuyom Ben Yaa - İyilikhane

Aylardır denediğim her tarifin fotoğrafını çekip bunu bloğa koyayım diyorum, tecrübe ettiğim bir çok şey için "bloğunda anlatsana" tavsiyesini alıyorum etrafımdan, ama gel gör ki elim bir türlü varamadı son zamanlarda bloğa. 

Bir zamanlar sadece iş-ev ekseninde geçen hayatımda sıkıldığım dönemler oluyordu, ben de aynı anda hem yüksek lisansa hem dikiş kursuna başlayarak sıkılma lüksünü hayatımdan tamamen çıkardım :) Eşim tutmasa Photoshop kursuna da yazılıyordum da sağolsun kendisi aklıselim bir insan olarak, "yüksek lisans ve dikiş kursuyla aynı anda başlama, hele bir 3-4 ay geçsin, tempona bakarak sonra karar verirsin Photoshop kursuna" dedi. Bu arada işe de aynen devam tabi :) E haliyle benim blog biraz kenarda kaldı, ama hiç unutulmadı. Son üç ayda neler biriktirdim yazmak için, inşallah sırayla hepsini yükleyeceğim. 


Şimdilik sizlere iyilikhane'den aldığım bu şirin defterle veda ediyorum. Siz de İyilikhane Yetimlerle Dayanışma Derneğinden böyle şirin mi şirin şeyler alabilirsiniz ya da yetim dayanışma halkalarına dahil olabilirsiniz. İyilikhane nedir ne değildir merak edenler için link de burada; 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder