11 Kasım 2015 Çarşamba

DIY - Kutu Kaplama

Hep bloglardaki geri dönüşüm projelerine imrenerek bakardım. Evdeki çöpe atılması muhtemel eşyalardan çok işe yarar şeyler çıkaran insanlara hayranım. Ben de banyo dolabımın düzenlenmesi için küçük çaplı bir proje yaptım. Benimkinin adına proje bile denmez aslında çünkü gerçekten çok basit birşey. 2 koliyi renkli kaplama kağıtlarıyla kapladım o kadar. 


Banyo dolabım projeden önce böyleydi. Arkada kalan şeyleri almam gerektiğinde önce öndeki şeyleri çekip sonra geri yerine koymak gerekiyordu, ayrıca bu şekilde görüntü de gözüme dağınık görünüyordu. 


Uygun boyutlarda 2 koli ve kaplama kağıtları bulduktan sonra işe koyuldum. 


Sonuç beni tatmin etti. Hem artık tek hamlede istediğim her ürüne kolayca erişebiliyorum hem de görüntü nispeten, yani eskisine nazaran daha özenli durdu bence. Çok daha iyi olabilirdi ama Dıy projelerinde amaç zaten eldeki ürünleri değerlendirmek olduğu için eldekilerle ancak bu çıktı ortaya. 

Kolilerinizi ve kaplama kağıtlarınızı atmayın hanımlar, nerde işe yarayacağını bilemezsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder