31 Temmuz 2015 Cuma

Moda Tutkumun Başlangıcı ve Moda Yazarlığı Serüvenim

Herşey pinterest diye bir sosyal mecrayı keşfetmemle başladı.
 
Düğün hazırlığı yaptığım dönemde kına kıyafeti ve gelinlik için webde uzun araştırmalarım oldu.
Beğendiğim modelleri telefonuma kaydediyordum. Biryerden sonra telefonumun hafızası yeterli gelmez oldu, içinde çok fazla fotoğraf olduğu için telefon yavaşlamaya da başladı :) Koç burçları sabırsızlıkları ile bilinir, yavaş telefon yavaş bilgisayar hiç tahammül edemediğimiz şeylerdir.
 
Telefonuma kaydettiğim fotoğrafları pintereste yüklersem hem telefonumdaki yavaşlıktan ve hafıza probleminden kurtulacağımı, hem de o fotoğraflara istediğim zaman istediğim yerden ulaşabileceğimi farkettiğimde Pinterestte panolar oluşturmaya başladım.
 
İlk önce Tasarım Harikası Elbiseler ve İlham Veren Gelinlikler panolarını oluşturdum.
 
 
Sonra telefonumdaki fotoğraflara Pinterestte bulduklarım eklendi. Git gide elbiselerin sayısı o kadar arttı ki geri dönüp bakmak istediğimde kısa sürede bulmak zorlaştı. Ben de tasarımcısının adına göre yeni panolar açıp tasarımcısını bildiğim kıyafetleri o panolara taşımaya başladım.
 











 
 Ben bu paylaşımları yaparken birgün http://724kadin.com/ adlı siteden bir mesaj aldım. Moda yazarlığı maceram da böylelikle başlamış oldu. Aşağıda söz konusu sitede yayınlanmış yazılarımın linklerini bulabilirsiniz. Keyifli okumalar efem :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Devamı gelcek inş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder