21 Kasım 2014 Cuma

İlk Yazı, İlk Heyecan

Merhaba,

Uzun süredir blog dünyasını takip ederim ancak kendi blogumu oluşturmak için cesaretim yoktu ta ki Üniversite Plus'ta Sosyal Medya Stratejileri dersini alana kadar.

Öncelikle Üniversiteplus nedir diyenler için kısa bir açıklama yapalım. Üniversite hocalarının ücretsiz/makul bir ücret karşılığında ders verdiği online bir platform. Klasik eğitimin yerini tutmaz tartışmaları süredursun okul ya da kurslara vakit ayıramayan insanların bilgilerini tazeleyebilmesi ve yenilikleri takip edebilmesi açısından oldukça yararlı bir platform üniversiteplus.

Ben de sitedeki bir çok ders içinden Boğaziçi Üniversitesinde yarı zamanlı öğretim görevlisi olarak çalışan Ayşe Kök'ün verdiği Sosyal Medya Stratejileri dersini seçtim. Belki de Boğaziçi mezunu olmam etkili oldu bu dersi seçmemde bilemiyorum ama derinlerde yatan bir sebep uzun zamandır kendi blogumu oluşturmak istemem olsa gerek. Daha almayı düşündüğüm bir çok ders var :)

Siteyi incelediğinizde aa ne güzelmiş dediğiniz dersler varsa almakta acele edin. Sonra siz başka işlere dalıyorsunuz ve bir bakıyorsunuz o ders artık yok, yerine başka yeni dersler eklenmiş :) Dersler sürekli güncelleniyor. Derslerin çeşitliliğini gösterebilmek adına sizler için birkaç ekran görüntüsü aldım.




Artık kendi blogum olduğuna göre denediğim değişik yemek tariflerini, gezdiğim gördüğüm yerleri, deneyimlediğim tüm güzel şeyleri burada yazabilirim. Zaten çocukluğumdan beri bildiğim şeyleri başkalarına öğretmekten hep zevk almışımdır. Bilginin de zekatının ödenmesi gerektiğine olan inancım da etkili olabilir bu durumda :)

En kısa zamanda yeni yazılarla görüşmek üzere.

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder